. :)..........Concurs
Dragi zambareti,

Pentru simplul fapt ca zambiti si alegeti sa impartasiti motivele pentru care o faceti, in ziua de 8 Martie va aduc un motiv in plus pentru a zambi!
Ce va face sa zambiti zi de zi? :)
 Cel mai frumos raspuns va fi rasplatit cu o pereche de cercei , placati cu aur marca STUDEX – cercei sterili cu rubin, din otel chirurgical, nichel free si placati cu aur ce pot fi utilizati pentru efectuarea gaurilor in urechi sau purtarea ca bijuterie propriu-zisa.  Sunt foarte bine tolerati de persoanele sensibile datorita proprietatilor antialergice.

Fie ca doriti aceste bijuterii pentru dumneavoastra, fie ca doriti sa faceti un cadou unei persoane dragi….cu siguranta vor produce un ZAMBET!

Acestea fiind spuse, astept comentariile voastre la acest post, nu inainte de a va  conecta la aceasta pagina -> devino membru 
MECANISMUL CONCURSULUI
 Fiecare participant trebuie sa raspunda corect la intrebarea din topicul de concurs, postand un raspuns in cadrul aceluiasi topic.
Fiecare participant va raspunde la intrebarea de concurs: Ce te face sa zambesti zi de zi?
 Fiecare membru  poate raspunde la intrebare o singura data.
IMPORTANT!
• Pentru a participa la concurs trebuie sa va inscrieti pe site si sa raspundeti la intrebarea concursului.
DESEMNAREA CASTIGATORILOR
La finalul concursului va fi ales un singur castigator dintre participantii la concurs,  alegandu-se cel mai frumos raspuns  dintre toate cele inscrise in concurs.(jurizare)
Castigatorul va fi anuntat  in ziua de 8 martie 2012.
ANUNTAREA CASTIGATORILOR
 Numele castigatorului va fi anuntat in topicul de concurs pe data de 8 martie 2012.
In ziua in care va fi anuntat, castigatorul va primi un e-mail si/sau mesaj privat din partea administratorului pentru a i se oferi detalii despre cum va intra in posesia premiului.
PREMII
Castigatorul va primi o pereche de cercei sterili STUDEX.
Premiul nu se acorda in bani.
Premiul va fi trimis prin posta sau curier.
Daca persoana castigatoare are domiciliul in Bucuresti, aceasta va ridica personal premiul.


PONT: Ramaneti conectat la zambete pentru a primi informatii despre urmatoarele concursuri. :)
O ZI MINUNATA SI PLINA DE ZAMBETE SA AVETI!!!


Konkurs.ro - Concursuri si promotii
17 Responses
  1. Unknown Says:

    Motanul meu ma face sa zambesc in fiecare zi. E cea mai dulce fiinta si-mi face viata si mai frumoasa decat este! Oricat de suparata as fi, imi trece supararea imediat cand il vad... :)

    Ar mai fi si alte lucruri insa...


  2. Ramona Says:

    Zambesc florii de la geam, zambesc apoi oglinzii...adica mie,zambesc cat se poate de dulce fiintei iubite, dupa care zambesc vecinilor cu care ma intalnesc in lift si apoi colegilor de la munca, zambesc sefilor, zambesc naturii, zambesc toata ziua...zambesc in vis:)

    Zambiti si voi si o sa observati cate lucruri minunate or sa se intample:). Super concursul...chiar un zambet de 8 Martie. M-as bucura sa am parte de acest premiu....voi avea un motiv in plus sa zambesc...de fiecare data cand voi purta acesti cercei:)


  3. Anonim Says:

    Zi de zi Parinti mei ma fac sa zambesc si imi dau putere si speranta.De asemenea si catelusa mea imi inveseleste ziua cand vine langa mine si se incolaceste pe langa picioarele mele parca ar fi pisica.Daca vin suparata de la scoala ea ma face zambesc cu ochii ei .....:)


  4. Calin Andreea Daniela Says:

    ma face sa zambesc baietelul meu cu dragalasenia lui, taticul lui cand imi spune ca ma iubeste, vocea calda a parintilor mei...ma fac sa zambesc copiii in parc care cred ca lumea e a lor, tinerii indragostiti care-si spun cuvinte dulci, venirea primaverii, a verii, a toamnei, a iernii...profit si zambesc cu orice ocazie, chiar si cand sunt trista, zambesc pentru ca stiu ca imi va trece...:)


  5. Calin Andreea Daniela Says:

    ma face sa zambesc baietelul meu cu dragalasenia lui, taticul lui cand imi spune ca ma iubeste, vocea calda a parintilor mei...ma fac sa zambesc copiii in parc care cred ca lumea e a lor, tinerii indragostiti care-si spun cuvinte dulci, venirea primaverii, a verii, a toamnei, a iernii...profit si zambesc cu orice ocazie, chiar si cand sunt trista, zambesc pentru ca stiu ca imi va trece...:)


  6. Ana Says:

    Momentele din viata mea in care zambesc pot spune, ca le depasesc pe cele in care sunt sunparata. Imi place sa zambesc, iar prietenii mei sunt un motiv, fratii mei si surorile sunt alt motiv pentru care pot sa zambesc zi de zi, doar gandindu-ma la ei, sau chiar impreuna. Iubitul meu George, pe care il iubesc si suntem impreuna de, imediat 4 ani, el ma face mereu sa zambesc, si in momente grele dar si in cele mai frumoase momente din viata mea. Uneori doar gandul ca am un loc cald, ca am o mancare pe masa, ca am atatea persoane dragi in viata mea si faptul ca ii iubesc, asta ma face sa zambesc.


  7. Hanne Says:

    Sunt exceptionale mesajele voastre insa pentru
    a participa la concurs trebuie sa va si inscrieti pe site nu doar sa raspundeti la intrebarea concursului.
    Pentru ca decizia finala sa fie una echitabila, ne rezervam dreptul de a lua in calcul numai mesajele participantilor inscrisi pe blog.
    Multa bafta tuturor!!!


  8. In fiecare dimineata zambetul si vocea copilului meu ma fac sa zambsc cu gura pana la urechi!


  9. Kaiyo Aino Says:

    Cafeau de dimineata, felul calm al pisicii de a toarce, un sarut furat... ploaia la fereastra...


  10. Anonim Says:

    Ca iubesc si sunt iubita ii cel mai pretios sentiment sunt norocoasa ca traiesc si incerc sa iau cei mai bun de la viata bune rele zambind trec peste toate, un zambet nu costa nimic insa un simplu gest poate insenina viata ta si a celor din jur, ii cel mai minunat dar ce il poti dona dezinteresat doar din inima si dorinta de a vedea personale de langa tine ca-ti intorc la un moment data acest frumos gest ce uneste mai mult decat o mie de cuvinte... :) !!


  11. Bianca Says:

    Zâmbesc când zăresc prima raza de lumina care se ivește ca în fiecare dimineața.Este mereu altfel și ma bucur, pur ai simplu, ca pot sa vad tot acest spectacol al unui nou început.Când ești la un pas de a-ți pierde locul ca spectator, ajungi sa apreciezi totul.


  12. mikybuna Says:

    Nimic nu se compara cu zambetul cordial al copilului tau care se trezeste dis-de-dimineata si iti alearga in brate spunandu-ti: "Va iubesc"! Acest lucru ma face in fiecare zi sa zambesc fiind ca o baterie reincarcabila ce-mi da puterea sa lupt pentru noi inca o zi!


  13. Dya Says:

    Sunt atatea lucruri marunte care ma fac sa zambesc..marunte dar in acelasi timp atat de frumoase..dimineata cand ma trezesc zambesc pentru ca Dumnezeu ne-a dat noua oamenilor o noua sansa..o noua zi..o noua speranta sa devenim mai buni...dar cum sa devenim mai buni?devenim mai buni zambind..un simplu gest de a zambii la oamenii pe care ii intalnim face ca o zi obisnuita sa devina o zi mai frumoasa...zambesc cand vad ca oamenii sunt mai buni,mai primitori....pe fata mea va exista mereu un zambet pentru ca iubesc...sper...si visez...ZAMBESC si mereu voi zambii pentru ca exista persoane care ma fac cu adevarat fericita


  14. Anonim Says:

    Baietelul meu de 1 an si 8 luni,care a inceput sa vorbeasca de curand si care spune o gramada de lucruri nostime.


  15. Cand vad zambetul din ochii copiilor mei,cand vad ca viata e frumoasa chiar si atunci cand e mai grea,cand simt dragoste si pace in jurul meu,cand ma gandesc ca un zambet si speranta iti poate schimba viata.


  16. Lacramioara Says:

    Dacă e să zâmbim, atunci să zâmbim! Să îndreptăm unii spre alţii zâmbetul interior sau pe cel exterior? Mai bine pe amândouă! Atunci... s-o luăm de dimineaţă. Nici nu deschid ochii şi primul zâmbet îmi luminează fiinţa: aburii aromaţi ai cafelei se îndreaptă spre noptiera mea în mâinile ştim noi cui. La vreo câteva minute, alt zâmbet: boţul cu ochi face... ochi şi începe să se frăsuiască în faţa oglinzii în căutarea celui mai "cool look" de până acum. Oglinda de diminează îmi zâmbeşte şi ea, amuzată de coafura nocturnă veşnic "alta". Îmi zâmbeşte şi cea de după jumătate de oră! Ceva mai cochetă, e drept. Nici n-am ieşit bine din casă, că-mi aruncă un zâmbet recunoscător câinele care a primit de cu seară un mângâiat cu arome de oscioare de pui trecute un pic prin smântânică. Apoi, un zâmbet al naturii, bucuroasă şi ea că vremea o lasă să mai respire fără fular şi că trotuarul nu mai lasă apa să intre în ghete. Zâmbetul admirativ al vreunui coleg de serviciu pentru chipul meu luminos nu mă ocoleşte. Şi sms-ul de la cel drag îmi aruncă un zâmbet şăgalnic... Masa de seară în jurul căreia se reuneşte familia zâmbeşte fericită. La fel laptopul care m-a aşteptat toată ziua să intru în universul lui veşnic incitant şi mereu zâmbitor. Îl mai amân puţin pentru că zâmbetul florii din glastră e uşor însetat... Nu uit nici de zâmbetul nimfelor care aşteaptă nerăbdătoare să le completez meniul cu o bucăţică de mămăliguţă... zâmbitoare şi ea... Ador zâmbetul nopţii reconfortante şi tainic sfătuitoare. Cu atâtea zâmbete în jurul meu, cum aş putea să nu le răspund la fel? Cum să păstrez doar pentru mine atâtea zâmbete? Vă trimit tuturor un zâmbet de 8 Martie!


  17. Marcus Says:

    Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310


Trimiteți un comentariu

ZAMBESC...