Liberty Parade
Asa cum am promis o sa fac cunoscute toate detaliile privind LP.
Vrei sa pleci cu noi sau in gasca cat mai mare din orasul ori cartierul tau! Aici poti gasi oameni cu care sa faci asta.
Si cum spiritul Liberty Parade se aprinde fix din ziua in care incepi sa-ti faci bagajul si pentru ca stiu ca vrei sa pleci in gasca cat mai mare din, mai jos este locul virtual de stabilit intalniri in ideea plecarii in grup organizat (a se intelege party de pe drum).
Lasati-ne mai jos comentarii cu locul si ora unde vreti sa va intalniti cu cat mai multi, iar eu adaug in postare ca sa stie tot poporul si sa plecam intr-un haos organizat spre Liberty Parade
Iata punctele de intalnire alese de cei care merg la Liberty Parade. Atentie! Intalnirile nu sunt organizate de echipa Liberty Parade.
UPDATE: intrati aici si dati TAG pe poza punctului vostru de plecare. Asa puteti comunica mult mai usor cu cei cu care veti face cea mai mare GASCA cu destinatia LIBERTY PARADE! Let there be PAAAARTY!
Acestea sunt punctele de plecare preluate de pe site-ul LP. Eu ma inscriu pentru Bucuresti, Benzinaria MOL Theodor Palady, ora 03:00

Bucuresti, Gara de Nord, 23 iulie, ora 01:45
Bucuresti, 24 iulie, ora 03:00, Parcul Carol – fantana
Bucuresti, 24 iulie, ora 10:00, benzinariile PetromV si Petrom Titan
Bucuresti, Gara de Nord, 23 iulie, ora 09:19
Bucuresti, Piata Romana, 23 iulie, ora 11:00
Bucuresti, Benzinaria MOL Theodor Palady, ora 03:00
Gara din Bacau, 23 iulie, ora 23:38
Pitesti, 23 iulie, 6:30 – Gara Sud Pitesti
Gara din Arad, 23 iulie, ora 19:00
Constanta, parcare City Park, 24 iulie, ora 15:00
Iasi, 22 iulie, ora 22:00, zona Alexandru sau Bucium, parcarea de langa Motel
Iasi, Gara din Iasi, 23 iulie, ora 22:45
Ploiesti, 23 iulie, ora 10:00, Banc Post de la rond
Galati, 24 iulie, ora 06:30, Gara
Brasov, 24 iulie, ora 01:06, Gara
Brasov, Gara din Brasov, 21 iulie, ora 02:00
Craiova, 24 iulie, ora 00:00, Calea Bucuresti, Institut
Sibiu, 23 iulie, ora 01:00, in parcare la Promenada Mall
Braila, Gara din Braila, 24 iulie, ora 07:27
In cazul in care sunteti deja acolo lasati un numar de telefon pe hanne_one@yahoo.com pentru a face cea mai mare gasca!!!
Revin cu detalii privind locul de plecare al caravanei.
O zi placuta si plina de zambete va doresc!
6 Responses
  1. rapsodie Says:

    Goooo!!! Eu ma bag pentru Gara N Buc. Ar trebui sa faceti la fel, mult mai fun este cu trenul.


  2. Anonim Says:

    Galatiul sa sara in aeeeeerrrr!!!!!!


  3. Anonim Says:

    Toti care plecati la Liberty Parade ne vedem la locurile de plecare din Bucuresti pentru ca am ceva frumos pentru voi.(Magic Powder,Magic Kristal,Pure By Magic,Special Gold,Samurai,Pepper,Chocholate) SUPER PRETURI PT LIBERTY.Astept PM just_c4t4 sau 0765.200.616 si 0732.508.544. Da si tu mai departe.Let's Get The Party Started.Ne vedem si la PARTYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!


  4. Anonim Says:

    Ne intalnim acolo pentru ca nu ma incadrez in nici o categorie. Eu plec pe 24 la ora 11-12. Locul nu este stabilit dar tot spre Autostrada voi merge. Daca mai sunt intarziati astept un semn!


  5. Hanne Says:

    Buna...la 11-12 A.M / P.M? Ca sa stie lumea. Ms


  6. Marcus Says:

    Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310


Trimiteți un comentariu

ZAMBESC...