ZAMBETELE combat astenia!!!

Da, mi se pare din ce în ce mai grea fiecare primăvară care vine. Parcă este din ce în ce mai greu să mă smulg din "butoiul cu melancolie". Ciudat este şi faptul că tind să nu mai observ nici acele mici motive de bucurie... deşi, dacă mă "chinui" un pic aş vedea că am pentru ce să mă bucur....că din cand în când mai aduc ZÂMBETE pe chipul persoanelor dragi şi nu numai. Toate acestea sunt puse de către "specialişti în domeniu"(să o cităm şi pe dna. Manole) pe seama asteniei de primavară. 
În ultimele decenii, specialiştii consideră (Manole,2011) că pentru tratarea acestei astenii de primavară trebuie să consumaţi în primul rând  foarte multe ZÂMBETE, pe langă acestea nu uitaţi că fructele şi legumele aduc un aport important de vitamine şi minerale organismului. Trebuie să vă odihniţi mai mult, deoarece în timpul somnului, corpul se reface iar ZÂMBETELE se vor adapta mai uşor fiecărei dimineţi.
Totodată, este recomandat să faceţi mişcare, să vă plimbaţi prin parcuri, astfel ZÂMBETELE voastre vor fi mai contagioase ca niciodată.
Mulţi doctori recomandă să se ia vitamine în lunile care conţin în nume litera "r", pentru a nu vă mai simţi obosiţi, eu vă recomand zâmbete în fiecare moment al zilei şi în toate lunile anului.

Dacă însă starea dumneavoastră nu se ameliorează, consultaţi un ZÂMBAREŢ profesionist!

Urmând instrucţiunile şi ţinând aproape...nu ma îndoiesc că veţi avea o primăvară minunată şi plină de zâmbete! 

1 Response
  1. Marcus Says:

    Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310


Trimiteți un comentariu

ZAMBESC...