Şase zâmbete de vedetă :)
Există printre vedetele autohtone femei cu un zâmbet cu adevărat seducător, acel zâmbet care te hipnotizează. Pentru astazi voi ilustra numai şase dintre aceste zâmbete.
Andreea Esca.Pentru Andreea Esca zâmbetul a devenit emblemă personală. De ani buni, Andreea ne întâmpină zi de zi, de luni până vineri, la ora 19:00 fix, cu acelaşi zâmbet cald, plăcut, care te determină să laşi telecomanda jos şi să o priveşti în continuare.
 Andreea Marin ne-a zâmbit de atâtea ori sâmbătă de sâmbătă, atunci când modera „Surprize-Surprize”, iar zâmbetul ei ştrengăresc, „accesorizat” cu o gropiţă simpatică, ne-a bucurat peste măsură.

Cristina Rus.Atunci când te gândeşti la o vedetă din România cu un zâmbet impecabil, te gândeşti instantaneu la frumoasa Cristina Rus.  Zâmbetul ei este electrizant, e proaspăt, cuceritor. Nici nu-i de mirare având în vedere că fostul ei logodnic era stomatolog! :P
Simona Patruleasa , o altă vedetă care atunci când zâmbeşte luminează încăperea. Vedeta Kanald D are multe atuuri, iar zâmbetul său se află printre ele.

Cosmina Pasarin s-a remarcat la „Vara ispitelor” datorită corpului apetisant, atitudinii de fată rea dar şi zâmbetului fermecător. Cosmina Păsărin are o dantură demnă de reclame, deci nu e de mirare că zâmbeşte aşa frumos!

Corina Caragea  ne zâmbeşte ştrengăreşte de la pupitrul ştirilor sportive de la Pro TV şi ne convinge pe dată să nu schimbăm canalul!

Dacă apreciaţi vreunul dintre cele şase zâmbete ca fiind  cel mai seducâtor, îl puteţi vota urmând următorul link: http://www.unica.ro/detalii-articole/articole/vedete-zambet-seducator-voteaza-preferata-10313/pagina/2.html

Un weekend minunat şi plin de zâmbete vă doresc!



4 Responses
  1. Unknown Says:

    foarte dragut ! Andreea Marin chiar are un zambet superb :D


  2. Dana D Says:

    Niste zambete superbe!
    Foarte frumos!
    Felicitari pentru blog!:*


  3. Hanne Says:

    Multumesc fetelor sunteti niste scumpe :*.
    Astep si pozele voastre pentru zambetul zilei, sunt convinsa ca sunteti niste exemple de exceptie pentru toata lumea care a uitat sa zambeasca.
    Un weekend minunat si plin de zambete va doresc!


  4. Marcus Says:

    Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310


Trimiteți un comentariu

ZAMBESC...