......despre zambet....

             :)              Zâmbetul  este universal cunoscut ca o expresie a fericirii, recunoscută de către aproape toate culturile. 
    :)    Exista peste 18 tipuri diferite de zambete, care sunt utilizate într-o varietate de situatii sociale. De exemplu, oamenii pot folosi un zâmbet pentru a saluta, sau pot folosi, de asemenea, un alt tip de zâmbet pentru a demonstra înţelegerea lor fata de o anumită situaţie.
    :)   Un zambet este una dintre cele mai utilizate expresii faciale umane. Zambind, se pot folosi între 5 si  53 de muschi ai fetei
    :)     Un zâmbet ne face sa ne simtim mai bine, chiar si atunci cand este un zambet fals te poti simti mai bine
    :)      O persoana care zambeste mult  este considerata a fi mai placuta, sincera, atractiva şi mai sociabila, decat o persoană nezambitoare.
    :)     Ne-am nascut cu abilitatea de a zâmbi, nu este ceva pe care sa-l copiem. De exemplu, chiar şi copii orbi sunt capabili să zambeasca.
:)     Oamenii sunt capabili să diferenţieze între un zâmbet real si un zambet fals, acest lucru este usor observabil în ochii  persoanei  care zâmbeste.


1 Response
  1. Marcus Says:

    Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310


Trimiteți un comentariu

ZAMBESC...