Cel mai bun PRIETEN!!!

De multe ori am afirmat ca zambetul este prietenul meu cel mai bun”. El imi este alaturi in toate momentele, indiferent de natura lor, ajutandu-ma sa le depasesc cu brio. Tocmai acest lucru m-a facut sa cred in el si sa il port cu mine oriunde si oricand. Cand il afisez cu siguranta, imi deschide calea catre success, castigand in numele meu, admiratia celor din jur. Asa cum el ma ajuta sa vad o lume mai buna si eu ma straduiesc sa am grija de el. Ma refer la igiena orala, care trebuie sa fie un aliat de nadejde al “relatiei” noastre. Intrucat sunt o persoana care tot timpul isi doreste mai mult, fac tot ce’mi sta in putinta pentru a’mi pastra “prietenul” neatins de trecerea timpului. Faptul ca zambesc foarte des nu inseamna ca sunt pe deplin multumita de zambetul meu…acesta nu este unul perfect ci doar unul sincer si plin de caldura.
Cunosc personae care se abtin sa zambeasca, tocmai din acest motiv, pentru ca nu sunt multumite de aspectul danturii lor. Este o latura care isi face tot mai des loc in cazul multor oameni si este principalul factor care inlatura zambetele celor din jur, incurajand  formarea imaginii unei lumi lipsite de spirit si de cldura sufleteasca, chiar daca aceste lucruri exista, ele nu sunt aduse la cunostinta si atunci pier in fata tristetii si stresului cotidian.  
Chiar si eu aveam momente in care ezitam sa zambesc , avand  convingerea ca dantura mea nu are un aspect prea placut . In acest sens, am apelat la o echipa de profesionisti care se afla in slujba zambetului, pentru unele mici  ajustari dar care au adus mari imbunatatiri. La inceput paseam cu teama in Atelierul lor de zambete, insa mesterii de acolo, au avut grija sa imi redea increderea si sa’mi slefuiasca una dintre principalele arme in lupta catre success - zambetul.  Am avut parte, printre altele, de o albire dentara care mi’a adus cu 100% mai multe zambete pe zi. Si toate acestea le datorez echipei Life Dental Care, formata din oameni minunati, pe chipul carora poti citi bucuria de a te vedea fericit. Acesti tineri profesionisti sunt pregatiti oricand sa te asculte si sa te ajute sa gasesti mai multe motive pentru a zambi, trebuie doar sa apelezi la ei.


 Pentru ca va vorbeam despre zambetul perfect, sa vedem ce inseamna, din punct de vedere al esteticii dentare un astfel de zambet.
Alinierea orizontală
Alinierea dentară se realizează în mod frecvent din motive estetice, pentru capatarea acelui zambet perfect, dar si cu scopul restabilirii funcţionarii corecte a aparatului dentomaxilar. Totodată, se presupune ca alinierea dinţilor contribuie la prevenirea cariilor şi a bolilor parodontale.

 

 

Simetria

Simetria în jurul liniei centrale a feţei este foarte importantă, din punct de vedere estetic. Chiar şi atunci când acest lucru nu este 100% posibil, se poate şi trebuie creată iluzia de simetrie. Aceasta se realizează prin asigurarea simetriei celor doi dinţi centrali şi a celorlalţi dinţi care sunt mai apropiaţi de linia mediană.

 

 

Linia zâmbetului


Linia zâmbetului uneşte marginile dinţilor superiori. În mod ideal, aceasta ar trebui să urmeze linia curbă a buzei inferioare, pentru că un zâmbet curbat arăta mult mai tineresc, în timp ce un zâmbet plat arată îmbătrânit.

 

 

Linia gingiei


Linia gingiei uneşte punctele cele mai înalte de la nivelul dinţilor superiori. În mod ideal, această linie ar trebui să urmeze conturul buzei superioare, pentru a se asigura expunerea optimă a dinţilor şi a gingiei.

 

 

Lăţimea zâmbetului


Un zâmbet cu o lăţime normală permite vizualizarea progresivă a dinţilor, începând cu cei frontali, până la cei posteriori. În cazul unui zâmbet îngust, dinţii laterali se afla de multe ori în umbră, astfel încât sunt vizibili doar cei frontali, dând zâmbetului un aspect inestetic.


Acestea fiind spuse, putem constata ca ne aflam la o oarecare distanta de perfectiune….important este sa incercam sa o atingem si cu siguranta progresele isi vor arata rezultatele.

Zambiti cu caldura si bunatate si nu uitati ca zambetul poate fi si pentru voi cel mai bun prieten.
:)

1 Response
  1. Marcus Says:

    Today is the happiest day of my life, I have tried all possible means to get pregnant for over 8 years after getting married to my loving husband but nothing worked for me until I met a very good friend of mine who directed me to Dr dawn acuna , I wrote to Dr dawn acuna on Whatsapp and explained my situation to her, she gave me her worlds and promised to help me, I did everything she asked me to do, I went to the hospital 4 week's after the spell and the doctor said that am pregnant, this brought joy to my household, finally I have my beautiful child, now am completely a happy married woman, all thank to Dr dawn acuna, contact her for any kind of solution,
    * If you want to get pregnant.
    * If you want to stop miscarriage.
    * If you want to return your lover.
    * If you want to have a happy home.
    * If you want good luck in any aspect.
    * If you having vagina / penis problem.
    She will help you immediately.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310


Trimiteți un comentariu

ZAMBESC...