Primavara aşteaptă la uşă. Momentan, cojoacele babei Dochia se scutură unul câte unu. Văd oameni tare nemulţumiţi. Vara asteptăm iarna, iarna ne plângem că nu vine primăvara prea repede. Dacă ninge, de ce ninge. Dacă plouă, e prea multă umezeală. Dacă e secetă...şi mai rău. Intradevăr, mă uit pe geam şi, mai apoi în calendar. Şi iar pe geam... şi iar în calendar . Ceva nu se potriveşte... este 8 martie şi ninge ca în poveşti. Chiar mă amuzam cu Ruxi(Chircă) astăzi la facultate...Ea cu marţişor  în piept , iar la ştiri cod galben de ninsori...ca să nu mai pun prin ce rafale de zăpadă am trecut până la metrou...dar nici asta nu ne-a oprit sa zâmbim. Mă bucur că am avut ocazia să-i răsplatesc zâmbetele cu nişte gingaşe şi mititele brânduşe.
          Aşadar, dragii mei zâmbareţi şi zâmbareţe... Care ciripit vesel de păsărele? Dacă ascultăm cum şuieră vântul, ce are? De floricele plăpânde pe marginea drumului ne era nouă dor? Bălţile nu ne mai satisfac? Care soare cald de primăvară?? Nu ne-a ajuns canicula de anul trecut? Numai pretenţii pe capul nostru! Ce să-ţi spun, e martie! E foarte bine aşa. Zăpadă! ZAMBITI. Şi dacă vine primăvara...iaraşi vad fete incruntate ca doar e astenie. Eu am ales sa iau totul asa cum vine. Ma bucur de ultima ninsoare, admir jocul fulgilor de zapada, zambesc florilor pe care le-am primit de Ziua Femeii. Natura e superbă. Fenomenele naturii, dacă le urmariţi in liniste, isi descopera frumusetea şi in fata ochilor voştri. Pentru că Viaţa e frumoasă!Iau totul asa cum e, ma bucur de lucrurile simple din viata mea. Iubesc somnul liniştit, zâmbetul celor dragi şi frumuseţea zilei de 8 Martie.

Etichete: | edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    Au rezistat ninsorii semn ca primavara nu se da batuta. :*
    Ruxy din grupul pisicilor


Trimiteți un comentariu

ZAMBESC...