Zambetul caracterizeaza

        Ce transmite zambetul despre noi? Nu foarte multe, dar nici putine lucruri. Cu toate acestea, fotografiile facute publice de noi, reflecta o serie de caracteristici ale felului nostru de a fi. Este categoric faptul ca  “felul in care te percepi afecteaza si felul in care te vezi intr-o poza”.
          Luand ca exemplu retelele sociale, am observat ca persoanele care nu au mare lucru de spus sau de oferit pun accentul pe frumusetea fizica, vor sa arate perfect in toate pozele pe care le aleg. Majoritatea oamenilor tristi sau deprimati nu pun poze in care zambesc, nu se simt atragatori in astfel de ipostaze. In contrast cu aceste doua categorii, exista oamenii care prefera sa impartaseasca lumii, momentele in care sunt fericiti si zambesc in ciuda imperfectiunilor.
           Asadar, va recomand, ca pe viitor sa afisati mai multe poze in care zambiti radios. Ba mai mult, in momentul in care vi se face o poza si va simtiti bine, vreau sa suradeti...sigur sunteti mai frumosi.
Nu stiu daca am reusit sa va inspir pana la acest punct, dar imi place sa cred ca ce am scris e macar constructiv. Nu v-am convins? Cred ca cea mai buna modalitate este de a va prezenta cateva din cliseele arhicunoscute intalnite prin retelele sociale (Hi5, Netlog, etc.). Pentru ca un argument devine mult mai clar cand il pui in contrast cu un exemplu negativ.
  Exemple cu semnul minus
       Pozele in oglinda
  Sau pozele pe care ti le faci singur, cu telefonul, in general [ 1 exemplar]. Sa punem asta in contrast cu.. nu stiu.. cupluri fericite? Sau grupuri de prieteni care impart un moment de fericire?Se poate observa diferenta...
      Poze cu masini scumpe
.. in special daca nu-ti apartin. [hahaha] ...in opozitie cu pozele in care o persoana e bucuroasa ca a reusit sa cumpere cartea pe care o astepta de cateva luni. Sau in care o persoana este fericita ca se pozeaza cu flori sau cu un peisaj superb in spate. Nu costa mult, insa momentul si zambetul sunt priceless.

Iar inainte de a incheia articolul...voi reliefa cateva exemple (in sensul bun al cuvantului)- good practices...
 Priviti aceste fotografii....ce au in comun? ZAMBETE. Le-am luat de la prietenii mei de pe Hi5...n-am stat sa caut decat 2 minute pentru ca am stiut pe cine am de cautat (1-Andra, 2-Anca si prietenul ei, 3-Suzana ). Sunt o mica parte dintre cunostintele mele, care nu mai contenesc sa zambeasca...si mai mult decat atat, daca vizitati intreg profilul lor, ve-ti vedea ca in proportie de peste 90% au numai fotografii in care zambesc....nu-i o placere sa privesti astfel de poze? Ramane la latitudinea fiecaruia daca trebuie sau nu sa-si schimbe fotografiile de pe profilurile publice....insa un lucru e cert...fiecare trebuie sa-si schimbe atitudinea cand se fotografiaza! 
O saptamana plina de zambete si lucruri minunate va doresc!
Etichete: , | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

ZAMBESC...